Оплата і доставка меблів

Оплата і доставка меблів

Оплата послуг фабрики Меблі-Сервіс та доставка меблів

Оплата та доставка меблів

Оплата послуг фабрики Меблі-Сервіс

Орієнтовні ціни на виконання тих чи інших послуг (перетяжки, обивки, реставрації, ремонту та ін.) вказуються на офіційному веб-сайті фабрики. Більш точну ціну можна дізнатися лише після детального огляду меблів майстром, тому ціна перетяжки меблів, обивки, реставрації та інших ремонтних робіт формується індивідуально і залежить від багатьох факторів (об'єму роботи, матеріалів, виду меблів, особливостей пошкодження та ін.) Під час оформлення замовлення, або виклику майстра додому, з клієнтами узгоджуються всі умови надання послуг та їх оплати (передплати).

Ціна доставки меблів транспортною службою фабрики в майстерню і назад оговорюється індивідуально і в більшій мірі залежить від габаритних розмірів меблів, відстані від майстерні до місця розміщення меблів, необхідності складання та розкладання меблів, необхідності підняття меблів на потрібний поверх та ряду інших факторів.

Послуги, які надає фабрика меблів Меблі-Сервіс

Основний сервіс, який надає фабрика – це ремонт меблів, перетяжка меблів, обивка меблів, реставрація меблів, заміна та ремонт зламаних механізмів, заміна фурнітури та інші роботи по відновленню та вдосконаленню меблів. Особливості кожної з перерахованих вище послуг описані у відповідних розділах офіційного сайту Меблі-Сервіс.

Особливості надання послуг фабрикою Меблі-Сервіс

Фабрика меблів Меблі-Сервіс провадить свою діяльність у місті Києві та Київській області і тому всі роботи з ремонту меблів (перетяжка, реставрація, обивка, заміна зламаних механізмів та інше) виконуються в майстерні фабрики. Виїзд майстра додому відбувається в дуже рідких випадках і тільки тоді, коли є повна інформація про предмет меблів який необхідно буде відремонтувати. Наприклад, наявних декількох якісних фотографій, на яких виразно видно пошкодження меблів та загальний стан предмету який необхідно буде ремонтувати.

Меблі, які підлягають ремонту, можуть бути доставлені в майстерню фабрики, як транспортною службою компанії Меблі-Сервіс, так і клієнтом самостійно.

Оплата послуг з ремонту меблів

Оплата і доставка меблів інтернет-магазина Меблі-Сервіс

Каталог меблів Меблі-Сервіс

Товари, які реалізує Інтернет-магазин Меблі-Сервіс

Магазин Меблі-Сервіс реалізує як продукцію власного виробництва, так і меблі, які виробляють фабрики-партнери. Каталог меблів інтернет-магазина містить велику кількість різноманітних меблів для дому, для дачі, для офісу та для інших приміщень. Магазин реалізує дитячі ліжка з дерева (одноярусні, двоярусні, односпальні, двоспальні та трьохспальні), ліжка з дерева для дорослих (односпальні, двоспальні, полуторні), двоярусні тримісні ліжка (новинка 2017-2020 років), лавки з дерева, кухонні столи, кухонні куточки, м'які меблі (дивани, крісла та інше), стільці, табурети, полки, тумби, підставки для води з дерева та багато іншого.

Особливості оплати і доставки товарів, куплених в магазині Меблі-Сервіс

Оформлюючи замовлення в магазині «Меблі-Сервіс» варто враховувати ряд умов:

  1. Якщо потрібного товару немає в наявності на складі в Києві, то виготовлення меблів на замовлення виконується в термін від 20 до 30 днів. У такому випадку виконання замовлення відбувається тільки після внесення передоплати в розмірі 20% від загальної суми заявки.
  2. Доставка меблів по Україні відбувається лише після внесення передоплати в розмірі 20% від загальної суми для замовлення.
  3. Доставка меблів по Україні виконується службами перевезення: Нова Пошта, Делівери, Ін-Тайм та ін.
  4. Доставка меблів по Києву здійснюється транспортною службою фабрики Меблі-Сервіс.
  5. Можливе самостійне вивезення меблів зі складу фабрики в Києві, або з виставочного залу (магазину). Детальніше про самовивіз меблів можна дізнатись у продавця-консультанта інтернет-магазину Меблі-Сервіс.

Гарантія та повернення товару

Умови обміну, або повернення товар

На усі товари інтернет магазину «Меблі-Сервіс» надається офіційна гарантія від виробника. При дотриманні певних умов можливе повернення, або заміна товару відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»

Відповідно до цього Закону, придбаний у нас товар можна повернути, або обміняти протягом 14 днів при дотриманні наступних умов:

  1. Товаром не користувались і на ньому відсутні сліди використання: подряпини, відколи, потертості та інші ушкодження.
  2. Товарний вигляд виробу збережений, а також збережена і не пошкоджена упаковка товару.
  3. Товар не збирався і не монтувався.
  4. Повністю збережена комплектація товару: ярлики, інструкції, заводське маркування та інше.
  5. Пред'явлено чек, накладну, або договір, що підтверджують факт купівлі товару в інтернет магазині «Меблі-Сервіс».

Якщо Ви вирішили повернути товар і отримати назад свої гроші, то при собі необхідно мати паспорт. Повернення грошей здійснюється протягом 7 календарних днів.

Якщо товар Вам не підійшов, і Ви вирішили обміняти його на інший аналогічний товар, то при наявності такого товару на складі обмін проводиться в той же день коли подано заяву про обмін товару. Якщо ж аналогічного товару немає в наявності, то є три варіанти:

  1. Ви можете придбати будь-який інший товар з наявних з відповідним перерахунком вартості
  2. Ви можете розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару
  3. Ви можете дочекатись надходження (виготовлення) аналогічного товару. У день надходження аналогічного товару в продаж, продавець зобов'язаний повідомити про це споживача, який вимагає замінити товар

Транспортні послуги, та інші витрати, супутні поверненню товару оплачує покупець.

Гарантія та післягарантійне обслуговування

В інтернет магазині «Меблі-Сервіс» діє гарантія від виробника.

Для забезпечення повної гарантії Ви повинні скористатися послугами нашого майстра по збірці меблів.

На меблі, зібрані замовником самостійно гарантія не поширюється.

Якщо з моменту покупки і до моменту перевірки товару на його цілісність і комплектацію пройшло більше 3-х робочих днів, покупець втрачає право на безкоштовну гарантію.

Термін виконання гарантійних зобов'язань встановлюються виробником, але цей термін не повинен перевищувати 60 робочих днів

До умов гарантійного обслуговування не відносяться:

  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження)
  • розхитані в результаті експлуатації петлі
  • тріснуті в результаті експлуатації механізми
  • зламані, або деформовані деталі в процесі експлуатації товару
  • поломки предмету меблів і його окремих елементів, отримані в процесі експлуатації з порушенням правил використання предмета
  • природний знос меблів і її комплектуючих
  • пошкодження, що виникли в результаті стихійних лих (природних явищ)

У разі виникнення негарантійного випадку, або необхідності післягарантійного обслуговування, всі дії по заміні або ремонту товару (меблів) проводяться за рахунок покупця (винос з приміщення, доставка товару на склад продавця, повторний підйом, повторна сборка и т. д.)

При виявленні механічних пошкоджень товару, або окремих його частин, відсутності будь-яких комплектуючих, або виникненні будь-яких інших претензій стосовно проданого нами товару, обов'язково зв'яжіться з продавцем-консультантом магазину «Меблі-Сервіс» для максимально швидкого вирішення цієї проблеми.

Контакти

  • м. Київ, Троєщина, вул. Гійома Де Боплана 2 (колишня вул. БОЖЕНКО, територія меблевої фабрики "Вісмут")
  • +38(044)3388777
  • +38(098)9298777
  • mebel-service@ukr.net

Маршрут

Їхати: від М. Почайна (Петрівка) №21, М. Оболонь №73, М. Лівобережна №580, М. Лук’янівська №598д. Індустріальний міст №150, до зупинки «Блок послуг»

Пішки: від вул. Бальзака, минаючи Свято-Троїцьку церкву, 200 м. по вул. Боженка